Wednesday 24 October 2012

Tandas Terbaikk..

Assalamualaikum dan salam sejahtera sahabat sekalian, hari ini saya ingin kongsikan tentang tajuk "tandas terbaik" .. Tandas terbaik memang lah menjadi idaman setiap masyarakat dari segi kebersihat, keselamatan, dan juga dari segi kekemasan.. itulah yang kita nak apabila menggunakan tandas kan? tak kira la di rumah ke di pejabat ke di tempat-tempat awam ke.. Tandas mesti kita nak yang bersih kan.. Saya sangat suka dengan tuan punya tandas ini.. tandas dia cukup bersih dan wangi ketika itu.. tapi siap dilengkapi mangga untuk mengunci takungan air tandas itu.. motifnya mungkin disebabkan dia tak nak orang dok buang sampah ke dalam takungan tandas itu nanti tersekat air nak keluar menyusahkan pengguna lain pula lagi-lagi bila orang buang rokok ke dan benda yang tak sepatutnya tu.. saya ucapkan syabas kepada pemilik tandas ini.. disini saya ada sertakan gambarnya..

(Syabas saya ucapkan kepada tuan..)



Terima kasih sahabat sekalian kerana mengunjungi blog saya ini, jka terdapat idea-idea menarik yang positif boleh lah dokongsikan bersama yer.. =)

No comments:

Post a Comment