Saturday 20 October 2012

Durian dalam Durian ?

Assalamualaikum dan salam sejahtera sahabat2 sekalian, hari ini saya ingin kongsikan gambar yang saya ambil beberapa tahun lepas iaitu " Durian dalam durian" nampak mcm sangat-sangat pelik kan? tapi ada juga saya dengar ada orang lain pun pernah dapat gambar seperti ini dan disiarkan di surat khabar.. gambar ni nmpak mcm durian tu mgandung pulak.. ade baby durian dlm durian tersebut.. gambar ini diambil sewaktu saya mengziarahi nenek sahabat saya di yan kedah. jadi gambar ini saya ingin tunjukan kepada semua... =)


Inilah gambar duriannya.. comel sangat-sangat rasanya pun enak bangattt.. hehehe.. 


Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang sudi melihat blog saya ini, jika ada idea-idea yang positif bolehlah berkongsikan bersama yer.. =)

No comments:

Post a Comment