Saturday 20 October 2012

Gambar-Gambar Kucing Comel..

Assalamualaikum sahabat semua, hari ini saya akan menunjukan gelagat2 kucing-kucing yang sangat comel dan boleh membuatkan kita tersenyum seorang diri apabila memelihara kucing-kucing ini.. kucing ni ada macam-macam karenah, ada yang ganas,manja,relax,suka tido, penyanyang, ada sifat ingin tahu, dan juga kretif., disini saya ada mengambil beberapa gambar dengan mengunakan camera hanphone, gelagat kucing2 yang comel ini untuk dikongsikan..
selamat melihat.. =)


 Kucing ini cantik matanya serta baik kelakuannya.. sangat manja dan kadang-kadang paham apa yang tuan dia cakap.. ^^



 Gmbar ini diambil oleh rakan saya di rumah beliau.. kucing ini sangat suka port2 yang strategik untuk dia tido, memang comel tengok gelagat kucing ni tido.. =)







 Jika tengok betul-betul, kucing ini mmg suka sangat panjat pokok, nampak mcm profesional dah.. tapi realitinya memang kucing ini suka sangat panjat pokok.. comel sangat.. =)


 Gambar kucing ini diambil sewaktu di pejabat.. Kucing memang sangat-sangat manja dan sangat-sangat comel, yang besnya kucing ni slumber je kerja dia.. mcm xdak masalah langsung.. Tapi kucing ni dah tak nampak di pejabat mungkin dah ada orang yang ambil untuk memeliharanya agaknya.. =')



 Mula-mula saya lihat kucing ini nyaris-nyaris saya ingatkan musang.. gambar ini diambil di taman wira mergong.. Ia sangat2 comel dan pemalu skit... ^^



 Kucing ni dah keletihan melayari internet agaknya.. ups.. mungkin juga baru selesai main "Facebook" @ "Tweeter" @ "Myspace" ? hahaha..


 Ini adahah pasangan yang betul2 serasi hidup bersama.. p mana-mana pun bersama.. yang si suami namanya "Kuro" dan si isteri namanya "Mocha".. klau bab-bab sembang kuro lah paling ramah.. tiap2 hari duk "Menggggiiiiaaaaau x20" suaranya nyaring.. klau boleh myanyi karaoke mesti kalah artis-artis.. hehehe.. mocha pula ibu yang penyanyang.. anak-anak dan tuannya diutamakan drpd tido.. hehehe.. =)



UPSSS... rupanya si comel ini keletihan tadi disebabkan sedang mempelajari tutorial "Photoshop" rupanya.. hehehe..
P/s:  ntn dah pandai edit gambar ajar la saya pulak yerr.. =p




Terima kasih yer saudara2 sekalian kerana sudi melihat blog ini.. jika ada idea-idea positif dari pihak saudara-saudara sekalian bolehlah dikongsikan bersama yer.. ^^

No comments:

Post a Comment