Saturday 20 October 2012

Ujikaji Photoshoot ala-ala concert menggunakan AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR Lens.

Assalamualaikum semua sahabat sekalian, dalam 4 bulan lepas saya saja-saja nak buat ujikaji ajak member snap gambar ala2 "Outdoor Concert" la katakan. Ini percubaan pertama saya dengan menggunakan  AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR dan juga Body nikon D3000.. saya menggunakan tripod untuk memastikan angle yang diambik tidak berubah-rubah dan edit gambar-gambar itu konon2nya mcm nak buat cover album tapi tak jadi.. tak apelah sekadar hendak mencuba apasalahnya kan? hehehe.. 
di sini saya hendak tunjuk hasil dengan menggunakan AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR Lens ini.








Terima Kasih kepada Wan Joeyz kerana sudi jadi model untuk gambar suka-suka ini.. Semoga dia berjaya mengejar cita-citanya sebagai pemain guitar professional suatu hari nanti..



Terima Kasih kepada sahabat sekalian kerana sudi mengunjungi blog saya yang tak seberapa ini.. jika ada idea yang positif untuk baik bolehlah berkongsi bersama-sama ya.. ^^

No comments:

Post a Comment