Saturday 20 October 2012

Cili Kembar Dua ?

Assalamualaikum sahabatku sekalian, Pernahkah anda melihat Cili atau Cabai kembar dua? mungkin bagi sesetegah orang ini bukanlah pekara yang ajaib sangat.. tetapi bagi sesiapa yang belum pernah tengok pasti akan rasa teruja dan terkejut dengan keajaiban yang dikurniakan oleh Allah S.w.t..

Kejadian ini berlaku ketika 3 tahun lepas rasanya ketika saya tengah mengelas cili di pasar tani @ pekan nad @ pasar pagi bertempat di kota sarang semut.. Sambil membeli sambil lagi saya sempat mengankap gambar dengan menggunakan camera hanphone yang sekarang ni dah masuk air.. ^^

Inilah gambarnya yang saya ingin kongsikan bersama rakan2 sekalian.



Murah!!  Beli 1 dapat 2.. ^^

Terima Kasih semua kerana sudi mengunjungi bloq ini.. Jika ada idea menarik untuk penambahbaikan bolehlah kita kongsi bersama ya..

23 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Cili ni boleh masak sambal udang x? :)

    ReplyDelete
  3. Klau terjumpa lg cili bkembar yg besar,boleh bg sy tk?klau nk jual pun,sy sedia membelinya....

    ReplyDelete
  4. Klau ada sape2 pun yg tbaca comment sy ni n tjumpa cili besar bkembar,pls contact me...sbb lama dh sy cri cili bkembar yg besar

    ReplyDelete
    Replies
    1. my contact jika mahu 01117566832

      Delete
    2. Saya ada cili besar kembar dalam keadaan baik kalau berminat boleh whatsapp 0134595489

      Delete
    3. Saya ada. Berminat tekan link dibawah...

      www.wasap.my/60133436500/NakCiliApiKembar

      Delete
  5. Spa2 yg ada jumpa juga boleh contact saya 0196622583.

    ReplyDelete
  6. Masihh ada ngga cabaii nya


    Saya belii

    ReplyDelete
  7. Saya ada cili besar kembar kalau berminat boleh ws 0134595489

    ReplyDelete
  8. Saya nk cili kembar.kalau ade bleh pm sy. 0173555009

    ReplyDelete
  9. Siapa berminat cili api kembar 3 blh whatsapp 01170750113

    ReplyDelete
  10. Saya ingin tahu.
    Cili kembar tu apa guna dan khasiat nya?

    ReplyDelete
  11. Saya pun ada cili kembar..my contact 0195053575

    ReplyDelete
  12. Saya ada cili kembar. Sesiapa yang berminat sila tekan link dibawah....

    www.wasap.my/60133436500/NakCiliApiKembar

    ReplyDelete